偶爾的一次素食...

其實一直以來我都是一個無肉不歡的肉食愛好者, 喜歡大大件的牛肉大口大口地食過痛快!可是可能人都開始大了 (不單年紀, 還有肚腩), 所以偶爾也想選擇食素。年紀大了,不再像以前餐餐肉!間中吃素,感覺好像健康點,講老實,真正的齋菜我又不太喜歡!反而現時這些FUSION素菜就合我口味。滿足到我質感,味道上要求。同時亦不乏健康!

一來間中素一下, 有助腸胃!二來我覺吃素的氣氛不竟令人心境平和, 無容乃大, 多了一份包容氣度, 減低不必要的戾氣。大中華D食物普遍都幾貴,一碟少少地都要六七十蚊以上。但唔會好油膩,正合我的胃口。不過男仔可能會唔太夠食,而個湯都幾清甜兼且唔會太過多糖。充分試到甜味來自蔬菜嘅,好正斗!大中華他們精於製作不同款式的素菜,而且造功精美仔細,賣相仿照真的肉類菜式而做,感覺和味覺也十分相似。剎眼看餐廳餐牌, 還以為去錯了平常小菜館。煎炒煮炸,素菜燉肉的名字樣樣有。

大中華素食












留言