悠閒假期

La Kaffa Cafe上次過來幫襯的時候,好不幸食不到佢哋嘅All Day Breakfast!原因是只限06:00pm前才有供應,但說好的All Day呢?是我理解能力有所不及,還是他們要正名為Half Day呢?

不過無可否認,這裡的"白金漢宮豪華班尼迪蛋"我非常喜歡!呢款蛋我好少食,一來唔係間間西餐廳會做,通常價錢都比較貴,而這個價錢食蛋好像唔係咁抵!我知道煮呢款蛋要好講技巧!落單之後還要耐心等待15分鐘,賣相吸引,我小心翼翼切開一隻蛋放入口!由得啲蛋漿在口內流動,蛋味香濃!上面嘅蛋黃醬好濃厚,唔會搶走雞蛋本身嘅味道,難怪我一再堅持要過來品嚐!

別一推介"黑松露香菇扁意粉",他那濃濃的黑松露香味再夾雜著香菇的味道。那份既複雜又令人喜愛的味道,是我喜歡他的簡單理由!

在這家餐廳,我比較喜歡坐在窗邊的角落。我和婉君表妹兩口子就坐著窗邊,面前是一盆薰衣草的裝飾、一張長木枱、高櫈和"阿愣",還有從外面灑進來的微絲陽光...








留言